miercuri, 16 decembrie 2009

free glitter text and family website at FamilyLobby.com
free glitter text and family website at FamilyLobby.com
Am aşezat în faţa casei pomul de Crăcium
Şi l-am împodobit frumos
aşa cum făceam în copilîrie.
Dar în loc de globuri strălucitoare
şi de beteala aurie
L-am împodobit cu speranţe
Iar bucuria mea
Am aşezat-o în vârful bradului,
luminoasă şi strălucitoare ca o stea.


Aceasta e viaţa mea!
Cel mai drumos dar
şi cel mai minunat pom de Crăciun!
N-am uitat niciodată să pun
şi pentru cei ce-mi sunt alăturea,
dorinţele ca nişte globuri lucitoare
şi gândul meu cel mai bun
pentru prietenii mei!
Mereu pentru ei!
Şi apoi m-am rugat
să le fie la toţi bine
şi-am aşteptat
până cînd din cer s-a auzit frumos colind!


Şi rând pe rând, dorinţele se-aprind
şi luminează cu
tărie!

.................................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu