luni, 2 mai 2011

Nunta regală

















Când totul e iubire...




Frumoasă, romantică, impresionantă, această nuntă ''de basm''.
Frumoasă, distinsă, sentimentală, tânăra mireasă a atras atenţia şi admiraţia tinerilor dar mai cu seamă a acelor privitori mai pretenţioşi, trecuţi de o anumită vârstă, dornici să vadă solemnitatea şi nobleţea unui moment atât de special pentru un secol în care tendinţele generale merg spre extravaganţă şi nonconformism.


Să nu fi englez şi tot ai trăit cu bucurie şi respect farmecul şi ineditul acelei zile, solemnitatea şi unicitatea acelui moment.


Dar mai mult decât acestea, spiritul mulţimii care stie să iubească aproapele şi frumosul aşa cum îi stă bine OMULUI creat pentru IUBIRE. ''Nu ştiu alţii cum sunt'' dar eu am fost fericită să văd o mare de oameni atât de stăpânită în înaintarea ei valuri-valuri spre balconul unde avea să se arate lumii fericita şi proaspăta pereche în locul mulţimilor care în alte îmrejurări îşi strigă cu violenţă ura şi agresiune dezaprobarea şi nemulţumirile...


Cât de bine îi stă omului cu zâmbetul pe buze şi inima arzând de ca un soare!


Acesta este OMUL : frumos, cu sufletul strălucind de atâta dragoste de OM.

Un comentariu:

  1. Minunate cuvinte!!!Intradevar a fost o nunta foarte frumoasa, imi pare rau ca nu am putut viziona si dineul (mai ales aranjamentele florale). Dar asta e, ne-am multumit cu ce ni s-a dat. Buchetul, simplu dar dragut, cu flori care semnifica ceva... iubire, frumusete, delicatete...

    RăspundețiȘtergere