joi, 26 mai 2011

IUBIND ACEASTĂ DIMINEAŢĂ
















Iubesc această dimineaţă!
Soarele mă învăluie cu raze
şi mă răsfaţă
ca pe un copil.
Din când în când, trag peste mine
umbra copacilor
şi mă scund printre frunze
şi mă joc!
Pare de foc
raza lui
Dar nu este foc - ce spuneam?
e doar mângâiere şi desmierdare
atingerea lui.
În fiecare floare
se ascunde
un posibil fluture
ca să nu se scuture
de tot frumuseţea lor
şi să rămână aşa!
Deci, îmi imaginez o floare
cu petale
din aripi de fluturi.
Mă joc cu imaginaţia
şi desenez cu ochii minţii
un fluture
cu aripi din petale de trandafiri.
Să nu te miri
dacă aripile lor
vor risipi parfum suav de roze!
O mierlă îmi ţine calea
Şi mă încântă cu trilul ei!
Printre castanii înfloriţi şi tei
jocul meu brusc se sfârşeşte.
Mă-ntâmpină regeşte
castanul de la marginea aleii.
Florile lui mari- ghirlande albe-
îmi liniştesc simţurile
copleşite de atâta frumuseţe!
Mă încarc de tinereţe
şi de dragoste de viaţă!

IUBESC ACEASTĂ DIMINEAŢĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu