miercuri, 20 iulie 2011

VARĂ SIBIANĂ

''...un suflet sensibil se simte in Sibiu in afara timpului.''





Pe deasupra Sibiului pluteşte un cer
particular care face din bătrâni tineri,
din tineri bătrâni, din moderni nişte medievali,

din medievali nişte existenţe prezente, vii.
El şi-a păstrat peste timpuri,
peste vicisitudini mersul său:
grav, solemn, plin – astfel încât
un suflet sensibil se simte în Sibiu
în afara timpului.


Radu Stanca – Cetatea umbrelor





































































































Fără trucaje, fără retuşuri, fără filtre de culoare...!
Aşa arată Sibiul meu drag, în plină vară!
Iubesc acest oraş nu doar pentru că este locul în care m-am născut şi trăiesc dar şi pentru că este oraşul din sufletul meu.
Şi ca să-l pot cuprinde pe tot, i-am strâns toate florile şi toţi copacii şi am făcut din ei o imensă grădină.În mijlocul ei am aşejat cetatea cu turnuri şi ziduri de piatră în care în locul Anei lui Manole, oamenii locului au zidit istoria şi apoi au deschis porţi către AZI, către construcţii de sticlă şi beton în care sibienii trăiesc, iubesc şi sunt norocoşi că sunt împreună aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu