marți, 31 ianuarie 2012

vis de copil

Nu ştiu dacă a fost vis
sau o revelaţie a pus stăpânire pe starea mea dinaintea visului, dar ştiu
că am văzut Pământul aşa cum nu îl mai văzusem niciodată! Doar astronauţii au parte de un asemenea privilegiu.
Aşa arăta Pământul în noaptea aceea în ochii minţii mele şi m-am înfiorat de plăcerea privitului
şi apoi m-am cutremurat de ceea ce vedeam petrecându-se cu el într-un viitor pe care nimeni nu-l anticipa pentru că toate erau mai la locul lor, şi vremea şi oamenii...
Şi după starea aceea plăcută de contemplare în care vedeam Pământul de undeva de sus, a urmat o alta, de spaimă şi de cutremur.
Am văzut fiordurile desprinzându-se de trupul bătrânului nostru continent şi pierzându-se în albastrul întunecat al oceanului. Şi nici continentele nu mai erau toate şi cele care mai erau parcă se cutremurau.....
Continentul Sud american părea mai degrabă un continent alb şi deasupra lui se arcuia un frumos curcubeu alb-albastru
.......................................................................................
Aş vrea să fie totul doar un vis!

sura foto: realitatea.net 26 ianuarie 2012
http://www.realitatea.net/cea-mai-spectaculoasa-imagine-a-pamantului-captata-de-nasa-foto_907935.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu