marți, 16 octombrie 2012

Totul este atât de simplu încât se ascunde în spatele ochilor şi nu se mai vede decât atunci când sufletul va vedea şi mintea va înţelege!





Într-o lume dezlănţuită, rebelă,
nu mai e loc pentru visele mele?
Vise de cristal, fragile, cuminţi,
vise de flori, delicate..
cioburi printre stele,
petale spulberate!

Alerg printre gândurile mele
ca împătimitul căutător de comori
şi caut cu disperare,
în mintea şi-n sufletul meu
şi caut cu resemnare,
ceva ce ştie doar Dumnezeu!

Ca Marea,
sufletul meu!

Aşa începe volumul personal de poezii lansat într-o seară frumoasă de octombrie, într-un loc drag sufletului meu, alături de colegi, prieteni, oaspeţi dragi.
În locul emoţiilor de care mi-era teamă, m-am lăsat copleţită de un fior plăcut ca o bucurie nemărturisită pe care mi-o transmiteau cei prezenţi şi le-am întors înzecit acest fior plăcut şi această mângâiere a sufletului prin mesajul meu şi prin momentul artistic frumos pe care l-am pregătit aşa încât el să sporească dorinţa lor de a cunoaste această carte.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu