marți, 23 februarie 2010




Ţi-am vorbit de curând despre un om care iubeşte oceanul cu tot ce poate el să cuprindă şi să ofere.
Ţi-am vorbit despre bucuria şi despre momentul de fericire pe care l-a trăit cercetându-i adâncurile.
Dar sunt mulţi, puţini ştiuţi şi extraordinari acei oameni care-şi împart viaţa cu făpturi minunate, ''necuvântătoare'' nouă, dar într-un anume fel ''cuvântătoare'' celor care ştiu să le priceapă ''graiul''.

Iubeşti delfinii?
Imposibil să nu-i iubeşti!!!Trebuie să fi insensibil ca să nu te laşi fascinat....!

http://www.youtube.com/watch?v=TMCf7SNUb-Q

Îţi doreşti să sti mai multe despre aceşti ''îngeri ai mărilor''?




Eu îmi doresc să ştiu totul dar nici atunci nu voi fi pe deplin mulţumită

Dacă ar fi să rămân pe o insulă pustie, şi aş avea de ales trei vieţuitoare cu care să-mi împart singurătatea, aş alege:



Pe curând!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu