joi, 10 decembrie 2009


Dimitri Medvedev: "Blogurile permit oamenilor să se simtă jurnalişti"
Realitatea.net - 9 decembrie 2009




Online Now Icons

Folosesc blogul personal mai ales pentru creaţiile mele, din dorinţa de a împărtăşi cititorilor simţiri şi trăiri, gânduri şi rosturi omeneşti potrivite în fraze sau versuri, trecute din sclipirea minţii prin filtrul unei percepţii foarte delicate a lumii şi a vieţii.
Cu siguranţă nu toţi cititorii vor simţi ''gustul'' dulce sau dulce amărui uneori al acestor ''delicatese'' nu tocmai uşor de modelat şi de ''garnisit'', potrivite în rime şi ''asortate'' pentru a ajunge până la sufletul dumneavoastră.
Dacă doza de romantism este prea mare pentru gustul unora, gândiţi-vă că totuşi ea este precum mierea şi dacă nu face rău nimănui, poate totuşi să vă ungă sufletul şi să vă îndulcească inima măcar la o simplă lectură.
((()))
Iar mai apoi se adeveresc spusele politicianului chiar dacă mă ţin cât mai departe de politică.
Cu adevărat prin acest blog mă angajez şi în comentarii personale pentru că nu pot fi nepăsătoare la ceea ce se întâmplă în timpurile pe care le trăim.
Este şi un fel de ''revistă a presei'' pe care o realizez din proprie iniţiativă.
Se întâmplă în viaţa planetei evenimente majore în planul ştiinţei, al tehnicii, unele s-au petrecut şi poate au fost tratate superficial sau nu se cunosc din lipsă de informaţie suficienta.
Este păcat să nu se cunoască oamenii care au s-au străduit ca în viaţa aceasta, atâta cât este pentru fiecare, să nu trăiască în zadar, sa lase ceva în urma lor.

Postura de jurnalist pe care mi-o conferă acestă atitudine de comentare poate uneori cam subiectivă a situaţiilor propuse, nu-mi displace ci pur şi simplă îmi dă o stare de obişnuinţă, plăcută şi nestăpânită.

Îmi lipsesc comentariile dumneavoastră şi îmi doresc mereu să le descopăr la fiecare actualizare chiar dacă mi-ar fi mai puţin favorabile mie.
Fiecare are dreptul la o părere, cel puţin!...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu