marți, 8 iunie 2010




DRAGĂ CITITORULE,




ÎŢI MULŢUMESC că ai rupt din timpul tău foarte preţios câteva minute ca să citeşti aceste rânduri, sau printre rânduri


Le-am scrisa cu drag şi am pus în ele suflet bun şi gând curat.


Am învăţat de la viaţă un lucru minunat: Să iubesc oamenii necondiţionat, pe cei care mă iubesc dar şi pe cei care mă iubesc mai puţin. Cei care te sprijină te învaţă să mergi mai departe, cei care te lovesc, te învaţă să te aperi Este foarte important în viaţă să-i găseşti pe cei dintâi. Ei te vor face să ai încredere în tine şi să duci mai departe visul tău şi speranţele, iar realizările tale indiferent de domeniul în care se regăsesc vor ajunge într-o bună zi să fie de folos multora.


Eşti fericit dacă din cinci prieteni care sunt în viaţa ta, patru au spus, "Mergi înainte! Drumul învingătorului este înainte!", dar dacă din patru prieteni unul îţi spune ''Ai ajuns aici pentru că aici trebuia să ajungi'', fericirea nu are măsură.






Un gând minunat tuturor!!





Glitter Graphics

Flower Glitters

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu