miercuri, 22 februarie 2012

O colectie impresionanta




































O colectie impresionanta de drumuri / sursa: REALITATEA.NET

Nu ştiu dacă voi ajunge vreodată să-mi astâmpăr dorul de ducă, să evadez uneori din lumea dezlănţuită şi egoistă şi să-mi răsfâţ simţurile cu frumuseţea peisajelor atinse doar de mângâierea soarelui, de atingerea domoală a brizei...
Doar în vise mele închipuite şi uneori fantastice, zburam peste lagune mărginite de cascade rostogolindu-se în apa străvezie şi mă simţeam ca un pescăruş fericit planând deasupra NATURII virgine! Nu căutam să interpretez visul meu nici măcar simbolistica zborului nu o căutam în cărţi, pentru că în visele mele totul era minunat şi doream cu disperare să rămâne aşa!
Trezirea din vis este cea mai grea! Mă regăsesc mereu într-o lume zgomotoasă, rebelă, în care liniştea devine CĂUTARE, devine SETE, devine obsesie, şi atunci caut cu disperare DRUMUL spre Ea, spre această râvnită LIBERTATE, măcar pentru o vreme!


Visez mereu, DRUMUL pe care
biciuit de dor şi nerăbdare,

gândul meu aleargă

nestăpânit ca un fulger....


Într-o lume dezlănţuită, rebelă, cauţi drumuri în afara visului şi ai curajul să mergi până la capăt!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu